محسن روناسی در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اصفهان برای چهار سال دیگر ابقاء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اصفهان روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه با حضور علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد.
قاسم ستاری، محسن روناسی، فرشته عبدالهی، ابراهیم آسترکی، حمیدرضا آذری، حمیدرضا پارسی منش، ابوذر لطف الله خواجو و محمدحسین ربیعی نامزدهای این انتخابات بودند که فرشته عبدالهی و محمدحسین ربیعی در این مجمع حضور پیدا نکردند. همچنین حمیدرضا پارسی منش، ابوذر لطف الله خواجو و قاسم ستاری انصراف خود را اعلام کردند.
انتخابات با ۳ کاندیدا برگزار شد که در نهایت از ۱۹ رای ماخوذه محسن روناسی با کسب ۱۳ رای در مقابل حمید آذری با ۶ رای پیروز شد و به عنوان رئیس هیات ووشو در چهار سال آینده انتخاب شد.
علیرضا امینازاده در این مجمع ضمن خیر مقدم به حضار اظهار داشت: از تلاش مجدانه تیم کاری فدراسیون ووشو تشکر میکنم که جایگاه بسیار خوبی این رشته در سطح بین المللی به خودش اختصاص داده است و اگر آقای علی نژاد و همکارانشان برنامه ریزی نداشتند، این مهم محقق نمی شد و خروجی بسیار مطلوبی را شاهد نبودیم.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه این اداره، نگاه ویژه ای به هیات ووشو دارد گفت: ورزشکاران ووشوی استان اصفهان در سطح ملی و بین المللی مدال های فراوانی را کسب نمودند و باید به این رشته توجه بیشتری نمود.
وی در پایان افزود: بنده به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حمایت این اداره را از روناسی در جهت توسعه رشته ووشو اعلام می دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس